^^ SS 501 ^^

TRIPLE....SS

^^ SS 501 ^^

TRIPLE....SS

هئو یونگ سنگ

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۰۲ ب.ظ

HeoYoungSaengMexico1.jpg

 


هئو یونگ سنگ :

تاریخ تولد : 3 نوامبر 1986  یا 12 آبان 1365

گروه خونی : O+

قد : 180

وزن : 63

شماره کفش : 45

محل تولد : سئول

نام مستعار در گروه : پرنس  prance

 

در ادامه مطلب ، درمورد شخصیت و کارهای هئو یونگ سنگ در موقعیت های مختلف

 

موقعی که زنش زایمان میکنه:

روی صندلی میشینه وبه این فکرمیکنه که اسم بچشو چی بذاره!!

وقتی خدایی نکرده خدایی نکرده تصادف کردین ودارین میرین اون دنیا واونم درآخرین لحظات بالای سرتونه وداره ازتون خواهش میکنه که زنده بمونید :

گریه نمیذاره نفس بکشه چه برسه به این که حرف بزنه ولی بریده بریده میگه پیشم بمون قول میدم باهات بیشتر حرف بزنم بهت متلک نندازم حرصتو درنیارم بهت قول میدم توروخدا باهام بمون نرو نمیتونم رفتنتو تحمل کنم تا آخر عمرم بیچاره وبدبخت میشم دیگه عشقی ندارم که به خاطرش بخونم به خدا داغون میشم نرووو....

وقتی بهش خیانت میکنیم دوباره میریم دنبالش :

یه نیم نگاهی میکنه ولی روشو برمی گردونه اگه زیاد پاپیچش بشیم میگه همون یه بار اگه لیاقت داشتی برای همیشه عشق منو حس میکردی ولی نه الآن ونه هیچ وقت دیگه نمیخوام ببینمت.

وقتی غمگینی :

با لبخنداش به لباتون لبخند میاره !

شما از دستش دیوونه شدید:

به آرومی توضیح میده وشما رو آروم میکنه.

وقتی میخواین برین خرید:

براتون هرچی بخواین میخره .

روز تولد شماست :

یه سورپرایز شام روی پشت بوم براتون داره (چون عاشق ستاره هاست میخواد باهم ستاره هاروهم ببینین.

شما بهش میگین عاشقشین :

 

شمارو به خودش نزدیک میکنه ولبهاتونو میبوسه (وااااایییی نگاه چه کارایی میکنه!!!!)

تا حالا شده یه کار احمقانه بکنید وعشقتونو به یه نفر اعتراف کنید؟

از داداش کیو که پرسیدن گفته از یونگ سنگ بپرسین که در این کار تخصص داره :

داداش یونگ سنگ میگه که نه بابا من تجربه ی زیاد ندارم من کسی رو که دوست داشتم خواستم بهش بگم اما وقتی به صورتش نگاه کردم کلمات گم شد پس تصمیم گرفتم یه ترانه براش بنویسم :نوشتم وخوندم با صدای خودم براش خوندم ولی هیچ وقت اون ترانه رو بهش ندادم . هنوز بعضی وقتا به اون ترانه فکر میکنم (به ترانه فکر میکنه نه به دختره تحمت الکی به داداشم نزنید )

شما یه روزتونو برای عشقتون برنامه ریزی میکنید توی این برنامه عشقتونو کجا میبرین ؟

خوب من با اون مثل یه شاهزاده خانم رفتار میکنم!یه لیموزین کرایه میکنم واونو به بهترین رستوران کره دعوت میکنم بعد همه جای میز شام رو پر میکنم از گل رز.....(یکی منو بگیره...!مامانم اینا...!)خوردن غذا خودشم با حالتی کاملا رمانتیک بعد هم به جایی که خودم دوست دارم میبرمش وستاره هارو تماشا میکنیم ودر گوشش عشقم رو نسبت بهش زمزمزمه میکنم در تمام شب...(حتما بعدشم برنامه ی کیس میس بغل جون داره که روش نشده بگه !)

همسر آینده شما باید چه طور باشه؟

یک شریک زندگی که در نگاهش زندگی رو ببینم ....با نگاه اون زندگی کنم .....وبا نفسش وحضورش احساس خوشبختی و شادی کنم!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی