^^ SS 501 ^^

TRIPLE....SS

^^ SS 501 ^^

TRIPLE....SS

پارک جونگ مین

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ


پارک جونگ مین

تاریخ تولد : 3 آوریل 1987

گروه خونی : O+

قد : 182

وزن : 69

محل تولد :سئول

شماره کفش : 47

اسم مستعار در گروه : جذاب

 

اگه میخواید بیشتر بدونید برید ادامه مطلب...

 

موقعی که زنش زایمان میکنه:

گور بابایه زن وبچه ، داره توی بیمارستان با یه پرستار خوشکل حرف میزنه وهر چند دقیقه یه بار یاد پدر شدنش میفته وقند تودلش آب میشه !

وقتی خدایی نکرده خدایی نکرده تصادف کردین ودارین میرین اون دنیا واونم درآخرین لحظات بالای سرتونه وداره ازتون خواهش میکنه که زنده بمونید :

تمام سعیشو میکنه که گریه نکنه وروحیه اش رو حفظ بکنه ولی در حالی که اشک توی چشماش جمع شده میگه بهم گفتن داری میمیری آره مسخره بهتره برای اینکه خودتو برام لوس کنی یه راه دیگه پیدا کنی فکر کردی من گول میخورم وخر میشم همون یه بار که خر شدم تورو گرفتم بسه ولی اگه مثل یه دختر خوب از این جا بلند شی بهت قول میدم که دیگه اذیتت نکنم صبح اول صبحی با نیشگون بیدارت نکنم با دخترای دیگه این ور واون ور نرم ولی به خدا قسم بعضی وقتا که میخواستم حرصت بدم میذاشتم دخترا خودشونو بهم بچسبونن وگرنه من توی خنگ رو دوست دارم تونمی تونی یعنی حق نداری که منو اینجوری ول کنی وقتی اومدم اون دنیا اینقدر اذیتت میکنم که حض کنی نمی تونی اینجوری ولم کنی من دوست دارم مسخره ! اینجا دیگه کاملا گریه میکنه توروخدا پیشم بمون بهت التماس میکنم .

وقتی بهش خیانت میکنیم دوباره میریم دنبالش :

نگات که میکنه هیچی از قصد جلوتم میاد وبا تحقیر وتمسخر نگات میکنه وبهت میگه چی شد دیپورتت کرد دوباره برگشتی طرف من؟آخی بدبخت بیچاره برو پی کارت !

وقتی غمگینی :

هر کاری میکنه که شما رو بخندونه (که توی این کار استعداد خدایی داره )

شما از دستش دیوونه شدید:

هی دلیل میاره وباهاتون سر وکله وچونه میزنه !

وقتی میخواین برین خرید:

واسه خودش لباس انتخاب میکنه

روز تولد شماست:

شمارو با یه هدیه ی گرون سورپرایزمیکنه !

شما بهش میگین عاشقشین :

از شما تشکر میکنه !

تا حالا شده یه کار احمقانه بکنید وعشقتونو به یه نفر اعتراف کنید؟

نگاه من کاملا اعتماد به نفس بالایی داره !! ولی معمولا دراین مورد خیلی ترسو هستم وقتی به یه نفر بخوام بگم دوسش دارم تمام بدنم میلرزه (واقعا!!!!!!!!!)در اولین دیدار به خودم میگفتم کاش اون اول اعتراف کنه به همین دلیل تا حالا جواب رد نشنیدم قانونم دارم اگه دختری منونادیده بگیره منم اونو نادیده میگیرم .

شما یه روزتونو برای عشقتون برنامه ریزی میکنیدتوی این برنامه عشقتونو کجا میبرین ؟

خلاصه وار ... یه شب پر حرارت وبه یاد ماندنی با حضور زیبایش برایش رقم میزنم (ووواووووووووووووو!!)

همسر آینده شما باید چه طور باشه؟

مادر خوبی باشه (هنوز ازدواج نکرده به فکر بچه است ) بامردم خوش رفتار باشه منودرک کنه وقلب بزرگی داشته باشه !

نظرات  (۱)

سلام عزیزم ممنون من هزاران بار این رو خوندم تکراریه لطفا پست بزار البته فقط درمورد دابل اس مرسی اگه نزاری کشتمت خخخخخخ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی