^^ SS 501 ^^

TRIPLE....SS

^^ SS 501 ^^

TRIPLE....SS

کیم هیون جونگ

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

SS501 hyun joong face.jpg

 


کیم هیون جونگ:

تاریخ تولد: 6 ژوئن 1986

قد : 182

وزن : 67

شماره کفش : 46

محل تولد : سئول

گروه خونی : B+

نام مستعار در گروه : لیدر یا  lider

 

در ادامه مطلب مطن هایی درمورد شخصیت کیم هیون جونگ هست...

حتما سر بزنید به ادمه مطلب

 

برای اینکه بهتر به شخصیتش پی ببرین اینجوری براتون مینویسم (همه ی این حالتا برای همشون هست که مربوط به قسمت خودشون براتون میذارم حالا اول داداش هیون جونگ):

موقعی که زنش زایمان میکنه (داداش مجرده این حالت ها فقط برای اینه که شما بفهمین شخصیتشون چه شکلی است)

استرس داره ومدام توی راه رو راه میره و دستاشو به هم فشار میده ودعا میکنه که خدا یه کاری کن بچم سالم به دنیا بیاد!( گور بابای زنم)

وقتی خدایی نکرده خدایی نکرده تصادف کردین ودارین میرین اون دنیا واونم درآخرین لحظات بالای سرتونه وداره ازتون خواهش میکنه که زنده بمونید :

همون طور که اشک از چشماش داره میاد پایین ودستتون رو محکم گرفته میگه تو نباید بمیری من ببین چه قدر دوست دارم برات گریه میکنم این اولین باره که دارم برای یکی گریه میکنم قول میدم که دیگه غدبازی در نیارم دیگه خودمو بهتر از تو ندونم توی فیلم های خفن بازی نکم (الهی آمین ) دیگه اگه خواستی برای خرید همراهت بیام مدام غر نزنم وقتی با مردهای دیگه خواستی حرف بزنی یا باهاشون دست بدی بی خودی حساسیت به خرج ندم به خدا قسم بهت قول میدم حق نداری اینجوری بری بت التماس میکنم یادته همیشه می گفتی من اینقدر مغرورم که از هیچ کس خواهش نمیکنم بهت التماس میکنم که نرو تورو خدا نمییییییییییییییییییییییر!

وقتی بهش خیانت میکنیم دوباره میریم دنبالش :

محل آدم بهتون نمیذاره حتی نگاهم نمیکنه اگه زیاد پاپیچش بشیم میگه برو گمشو نمیخوام اون قیافتوببینم .

وقتی غمگینی :

بدونه اینکه بدونه شمارو میخندونه

شما از دستش دیوونه شدید:

ساکت وای میسه بدون حرف ! تا شما آروم شید بعد شروع میکنه به دادوبیداد!

وقتی میخواین برین خرید:

بیرون وای میسه تا خریدتون تموم شه!

روز تولد شماست:

با دی وی دی های مورد علاقش در مورد موجودات فضایی (عاشق این موجودات فضاییه) وبیگانگان به خونتون میاد وتموم روز رابا شما میگذرونه

شما بهش میگین عاشقشین :

با شیرینی لبخند میزنه وبازوهاشو دور شما حلقه میکنه!

حالا چندتا سواله که ازهمشون کردن (اول مال داداش هیون جونگ)

تا حالا شده یه کار احمقانه بکنید وعشقتونو به یه نفر اعتراف کنید؟

من کاملا اعتراف نمیکنم اگه کسی رو میخوام اون هم باید متقابلا منو بخواد یک احساس متقابل ...به خاطر همین هیچوقت جواب رد نشنیدم .

شما یه روزتونو برای عشقتون برنامه ریزی میکنیدتوی این برنامه عشقتونو کجا میبرین ؟

خوب من باهاش میرم جیجو درست در فصل جشن غذاهای دریایی وبرداشت میوه ی سال .... من اونو به این فستیوال زیبا میبرم .

همسر آینده شما باید چه طور باشه؟

خوب باید خیلی اعتماد به نفس بالایی داشته باشه ، زیبا باشه ،از همه مهم تر چشمان زیبایی داشته باشه ومهم ترین چیز هم به کار من احترام بذاره!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی